fredag 23. oktober 2009

hei bloggo

Eg beklagar så mykje at eg ikkje har blogga på ei stund. Eg veit eg hadde lova truleg på høg æra å kvar dag ha tre blogginlegg om hår og sminke, for det er det i verda eg bryr meg mest om. Og dyr. Eg hatar at nokre sminkemerkar testar sminka deira på dyr. Dyr er også menneske!!! Kan dykk heller ikkje teste sminka dykk på nokon andre? Til dømes kommunistar? Eg likar ikkje rike, ekle kommunistar som berre vil halde pengane sine til seg sjølv. Æsj! Del med oss andre då vel!

Nok om min frustrasjon, da var godt at få han ut her. Dykk 41, 999 følgjarar eg hev, dykker gode mot meg. Elsk på dykkan ;* Eg prøvar også å bidra med mitt i samfunnet (i motsetning til kommunistane), eg hald nemsam på med masse veldedigheitsarbeite på fritio.
I det siste har eg nemsamleg, blant anna, tatt med Treskogruppa frå Gol på sko-shopping, vore på rølpekonsert med Hardy-Fela, og ikkje minst sendt av gårde nokre tresko til barna i Afrika.

Hugs å sjå neste episode av Noregs heitaste reiseprogram for tio: "der ingo sko tro at der fantast do"! Mandagar klokko 20.57 på NRK2.

PS PS PS PS: Neste gong lovar eg å kome meg ei video kor eg visar korleis eg sminkar øyra mine! Held utsam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjør debatt: